wtorek, 21 lutego 2012

Subtelna koronka

Nareszcie znalazłam czas na napisanie notki i wstawienie obiecanych zdjęć. Przez cały ten tydzień chodzę do pracy na 13, więc mam trochę czasu dla siebie od rana. A w dzisiejszej notce obiecana bielizna i dużo, dużo zdjęć. Z sesją też długo czekałam, bo każdy dzień był szary i ponury aż tu w końcu na dłuższy czas wyszło sobie słoneczko.
W skład zestawu wchodzi:
- koszulka 
- figi
- kolczyki
- naszyjnik
- bransoletka

Wszystko zostało uszyte ręcznie z zakupionego w second handzie koronkowego body.  Do koszulki z tyłu doszyłam gumkę, żeby się lepiej zakładało. Biżuteria również została zrobiona przeze mnie, nawet nie wiecie ile mi zajęło czasu dłubanie w tych łańcuszkowych oczkach. Do naszyjnika doczepione zostały muszelki a kolczyki to typowe koła. Majteczki o dziwo uszyłam na oko (wycięłam dwa trójkąty), nie korzystałam z szablonu. Liczyłam się z tym, że gdyby gdzieś było za dużo materiału to bym to po prostu odcięła. Wyszło jednak idealnie a jakieś małe niedoskonałości ukrywa koronka:) 
W sesji bardzo pomogły mi moje własne akcesoria: płyn do kąpieli, świeczka oraz wstążeczka zabrana z któregoś wesela:)


 



  

  



  

12 komentarzy:

  1. Komplet jest bardzo ładny i delikatny ;) gratuluję cierpliwości w robieniu biżuterii ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. super zestawik :). Zrobiłaś mi chętkę na biżuuu xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Mrrrr... :P
    Bardzo fajny komplecik :) A majciochy mnie powaliły na kolana... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale sexy! Musiałam odwracać głowę mojego Cutiego, bo cały się obślinił! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh moja Rose chętnie by poznała Twojego przystojniaka:D

      Usuń
    2. Jeszcze by się zakochali w sobie i któreś chciałoby dom rodzinny opuścić, o nie! ;D

      Usuń
  5. Super Seksowny komplecik :)) Niejeden Ken padnie trupem (w pozytywnym znaczeniu) jak ją zobaczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuuu nie wiem kiedy będzie taka sytuacja. Na Kena się nie zanosi:D

      Usuń
  6. fajny secik :) i biżuteria piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo, seksownie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy projekt, ale majteczki wymiatają!

    OdpowiedzUsuń