wtorek, 19 czerwca 2012

Buty

Pamiętacie post w którym pisałam o prezencie, który mi sprawiła Gałagutkowa? Otóż zawierał on dwie pary butów, oczywiście Barbiowato różowych :) Postanowiłam nieco zmienić wygląd jednej z par, która początkowo wyglądała tak:
Kolor różowy zamienił się w fioletowy:
Nie mogło oczywiście zabraknąć czerwonego spodu:) Niestety kolor strasznie szybko mi się znudził, okazał się taki nijaki i nie pasujący do ubrań, więc przemalowałam buty na biało i dodałam świecidełka. Z tyłu został przyklejony łańcuszek. Na żywo wyglądają jeszcze lepiej niż na zdjęciach. Do malowania użyłam lakieru do paznokci, ale niestety chyba nie był to najlepszy pomysł, bo gdzieniegdzie widać spękania. 
Przepraszam za tło, ale jedynie w kuchni miałam w miarę dobre oświetlenie.

16 komentarzy:

  1. wszystkie są ciekawe fajne kolory.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany stworzyłaś całkiem inne butki. Takie eleganckie. Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł na buty! I ta czerwona podeszwa!!!! :) Ja się noszę z zamiarem przemalowania kowbojek, bo różowy nijak mi do nich pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  4. Co tu dużo pisać, butki boskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł. teraz wyglądają bardzo szałowo i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!!
    Ale śliczne teraz się zrobiły!!
    Oddaj!! :D :D :D

    Żart :D


    Ale lakier do paznokci jest fatalny... Ja kiedyś też jedne przemalowałam, teraz co ruszę te buty to mi lakier na paluchach zostaje....

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello from Portugal!
    I love the white shoes with dimonds!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastycznie je "zalterowalas"!!!Uwielbiam prace w stylu stare jak nowe albo nudne staje sie boskie:]]] Buciki sa swietne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. wooow!!!!przepiękne!majstersztyk!! noż cudo normalnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne buty! Kolor i te aplikacje wyszły pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie ci wyszły! Tez poprzerabiałąm różowe buciki, bo przecież w oryginale patrzeć się czasem nie da...

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, cudnie te buty, takie eleganckie i piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie przerobiłaś te buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty 1-sza klasa ;D. gratuluję pomysłu :).

    OdpowiedzUsuń
  15. super są te buty ! masz oko do takich rzeczy :D
    zazdroszczę :DDD

    OdpowiedzUsuń